HEJ!

HEJ! har inte bloggat på aslänge för jag har inte pallat!
men nu jävlar ;)

egypten va så jävla kul!
jah och helle dampa oss så jävla mycke, fyfan säger ag bara! ;D <33
vet inte om jag orkar lägga upp bilder sen men om jag gör de så kommer de ;) har tyvär inga här.


haha juste jag ska åka dit om fem år och gifta mig! ;oo
eller inte! <33

när vi kom hem va de ju minus grader och snö!

vi kom hem eller jag va i alla fall hemma kvart i tre på natten (H)

asså jag måste bara berätta!!

när vi skulle åka till egypten så innan planet starta fick vi vänta lite extra för de va ett teknisktproblem, sen när vi väl hade kommit upp i luften kände jag att något va fel, helle tyckte bara de va kul för hon hade aldrig flögit innan så trodde att de va som vanligt. Efter en timme sa de att vi skulle köra runt i en timme till för att bli av med bränsle sen åka t baka t köpenhamn för att byta flyg, de va ju pga de tekniska problemet. sen tar de ju ca. 4,5-5 timmar att flyga så vi va framme typ 4 timmar senare än vad vi skulle! så jv drygt men jag och helle hade jävligt kul ändå :) <33

btw jag är lika vit som innan för ja blir ALDRIG brun! ;oo ;((
pissit! ;)

veckan har varit kul fast skola, men har pratat om mycke minen från förra veckan (: <3

igår slash i morse var de kul med helle, nu myser jag bara med mamma och vi ha ju julpyntat lite oxå :)
i orron blire stan någonstans x)) <33

ska ju vara hos mamma en vecka t så om ni vill något är ja här x)) <33

snart jul!! (L)

men mamma ska ha datan nu så får skriva mer en anna dag ;) puss på er <3




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0