miss u

saknar dej så in i helvetes mycket!
du va där när ingen annan fanns och vi hade alltid kul tillsammans!
har inte träffat dig på länge och du har säkert glömt mig. men jag glömer aldrig, när det va vi mot tv-spelen.
du va alltid så gullig men vet inte hur du är längre. önskar att vi kunde ha det så som när vi va små.
vi berättade allt för varandra men inte för någon annan, vi hade det så bra då, men så kom verkligheten fram.
vi åkte mot olika håll och kontakten mellan oss försvann tillslut...
jag kommer fortfarande ihåg hur du såg ut, hur du pratade, ditt skratt, hur du såg ut när du va ledsen, din favoritfärg, din favoritlåt (då), hur snäll du va mot alla och hur kul vi alltid hade det!

hur du såg ut: du hade brunt hår, en gullig pottfrisyr och hade nästan alltid röda och svarta kläder för det passade bäst på dig.

hur du pratade: du pratade med en jättegullig röst mot alla och när du var sur så lät du jätteroligt för du hade en lite tjejig röst.

ditt skratt: du skrattade alltid högt och om man hörde någon skratta så visste man om det va du eller någon annan.

hur du såg ut när du va ledsen: du hade så mycket tårar i ögonen när du t ex. hade ramlat och fått ett skrap sår, men du grät aldrig ut. jag tyckte det va jätte konstigt tills jag en dag gick iväg för att jag skulle hem och din mamma hade kommit för att hjälpa dig, så fort jag va borta så brast du ut i gråt, men jag hade stannar för att göra något så jag hörde dig och då fattade jag att du inte ville gråta inför mig. (gulligt)

din favoritfärg: den va grön, du satt alltid i gräset på sommaren och bara luktade på de och sa hela tiden att de va din färg.

din favoritlåt: de va goodbye my lover med james blunt. du gick alltid och sjöng på den, överallt och sjöng du inte på den så va det en annan låt med han.

hur snäll du va: du va aldrig sur på någon, du va alltid jättesnäll mot allt och alla och pratade med din gulliga röst.

hur kul vi alltid hade det: de va alltid du och jag, vi två, vi hade det aldrig tråkigt! vi hittade alltid på något, om de va roligt gjorde vi det roligare och va det något tråkigt så gjode vi det kul på något sätt. jag kan inte komma ihåg en enda dag jag va med dig då vi inte skrattade.


de va då när de va vi, du och jag mot alla tv och data spel.
tänker alltid på dig och hoppas på att du kommer hit!



I MISS YOU! BFF YOU AND ME! <333


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0