;o

haha asså jag dör!
vi spela buzz igår och pappa vann hela tiden så vi gick ner för att spela andra spel och han vann fan hela tiden! ;o jag brukar ALLTID vinna men jag har nog tagit något så man inte kan vinna
vi spela ett spel kommer inte ihåg vilket, men då vann jag nästan!
va hade inte spelat färdigt men jag hade mest poäng så jag sägar att ja vann! (H)

efter vi hade spelat så låg jag och pappa i sängen i typ en timme och bara prata! (mysigt) hähä jag tjata om att jag ville åka t IKEA me han men de är typ helt omöjligt ;o
han ska i alla fall tänka på de (: <3

nej nu ska jag äta frukost för jag vakna precis!!!! jag blev lurad av mobilen x) haha jag trodde att jag glömt stänga av alarmet som går kl. 5 men den va igentligen halv 9 x) smarthead säger jag ju bara!

xoxo evve! <3
mina sötisar! :)
bror och ella <3

haha muppad bild på mig!
brillzen hade kasat ner! ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0