omg

hej (: har inte blloggat nu på länge och de skriver jag i nästan varje inlägg x))
ska snart köpa ny data som förhoppningsvis funkar så jag kan blogga mer (:

igår fira vi ju lite jul hemma hos mamma med alla syskon (: fick två stark öl, ölkorv och en penna men bytte ölen med mamma mot en redbull och en burn (H) <33

nu har jag laddat över alla bilder från egypten så jag får ju lägga upp (:

musiken är igång nu och vi har lekt charader och nyss va vi ute och hade snöbollskrig men fick gå in för stackars mattias spydde :( nu ska vi spela buzz och sen blir det att bada i jacuzzin och rulla oss i snön ((: <3


på flyget (: gabbe ee cool! ;o haha någon som inte sovit! ;o ((;
tv rum köktoaefterrätt på T.G.I Fridayssöta helle (:helle gömmer sig i garderoben en kamelsuddig bild på colla jag ;)

xoxo evve! <3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0